yeadim private tours

טיולים פרטיים בארץ ובעולם

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • ספארי בטנזניה

    הטיול בטנזניה שונה מכל טיול אחר שאתם מכירים. בטיולינו זה תמצאו את עצמכם נוסעים בגיפים ברחבי הסוואנות של טנזניה בין מגוון של בעלי חיים כגון: פילים, זברות, , נמרים,  קרנפים, גאנו, בופאלו היפופוטם ועוד. במהלך המסלול תקבלו הסבר צמוד מהמדריך המקצועי שלנו על אורח החיים המקומי, על בעלי החיים וההרגלים שלהם. לפנות ערב נגיע ללינה בלודג איכותי לפי בחירתכם מהמבחר שברשותינו.

    לפנינו מסלול לדוגמא 

    Kilimanjaro airport-arusha

    עם הנחיתה בשדה התעופה הבינלאומי  Kilimanjaro יפגוש אתכם הנציג המקומי ויערוך עמכם הכרות ראשונית. לאחר התארגנות והתרעננות קלה העברה למלונינו שבארושה. בהתאם לשעת ההגעה ניתן לתאם סיור באזור.

    לינה בארושה .

    יום 2-ARUSHA -ספארי בשמורת TARANGIRE

    לאחר ארוחת בוקר מהמטבח המקומי נתחיל בנסיעה לכיוון שמורת TARANGIRE   לתחילתו של הספארי. שמורתTARANGIRE הינה השמורה השלישית בגודלה בטנזניה ומהווה מקלט לכמות עצומה של פילים. עצי הבאובב הקסומים מהווים אטרקציה בפני עצמה בשמורה כאשר חית הבר מוצאות מחסה בין העצים. במהלך הספארי נוכל למצוא  נמרים, גירפות ,תאו, פילים, זברות, ועוד מגוון של חיות פרא . בזמן המתאים נעשה הפסקה לארוחת צהריים שנארזה עבורכם מבעוד מועד. לאחר ארוחת צהריים ומנוחה קצרה נמשיך בספארי. לעת ערב עם סיום הספארי נצא מהשמורה בדרך למלונינו.

    לינה על בסיס פנסיון מלא.

    יום 3-שמורת TARANGIRE לשמורת SERENGETI ובדרך מכתש NGORONGORO

     את הבוקר נתחיל בארוחת בוקר במלונינו .לאחר מכן נעזוב את מלונינו כאשר אתנו ארוחת צהריים ארוזה וניסע לעבר שמורת SERENGETI דרך מכתש NGORONGORO .המדריך המקצועי יכוון אתכם לנקודות תצפית מדהימות אל עבר המכתש הענק. נוכל לפגוש גירפות, פילים, זברות, נמרים, בופלו וציטה במהלך הסיור במכתש הענק. בהמשך המסלול נעצור לסיור תרבותי קצר בשמורת MAASAI BOMA לחוויה צבעונית ומרשימה. במהלך ביקורינו נלמד על החיים בסביבה בה כל כך הרבה בעלי חיים פראיים ,נלמד על חלוקת העבודה בשבט ,מקורותיהם, סגנון החיים שלהם ועוד סיפורים מחיי היומיום בשבט.

    בתום הביקור נעצור להפסקת צהריים ומנוחה קצרה שלאחריה נמשיך בדרכינו למלונינו. אירוח במלון על בסי פנסיון מלא.    

    יום 4 -ספארי של יום שלם בשמורת SERENGETI

    ביום חוויתי זה נתכנו יחד אתכם את התכניות לבילוי בשמורה הגדולה בהתאם להעדפות שלכם. ביחד עם המדריך הצמוד תקבלו הסבר על האפשרויות השונות בפארק לרבות העיתוי המתאים ובהתאם שעת ההשכמה. תוכלו לצאת מוקדם פארק לספארי בפארק ולחזור למנוחה וארוחת צהריים במלון .לאחר מכן נמשיך לספארי באזור  אחר בשמורה .כמובן שניתן לצאת ליום שלם וארוך של ספארי מקיף ברחבי השמורה ואת ארוחת הצהריים לאכול במתחם הפיקניק בשמורה. 

    פרוש השם SERENGETI בשפת המסאי היא מישורים אינסופיים .השמורה הענקית מהווה את מקור משכנם של אריות, נמרים, פילים, גירפות, זברות, קופים, עוד מגוון רב של בעלי כנף. לרב בעונת הנדידה בשמורה ניתן למצוא בו זמנית עדרים 

    ענקיים של חיות בר המתערבבות האחד בשני פשוט חוויה מדהימה. בעזרת המדריך תוכלו לנוע בדרך הנכונה ולראות מקרוב את התופעה המרשימה.

    בסיומו של יום מהנה נוסף נחזור למלונינו .ארוח על בסיס פנסיון מלא. 

    יום 5- שמורת SERENGETI   -מכתש NGORONGORO-ל KARATU

    מוקדם בבוקר נצא ממלונינו לכיוון שמורת NGORONGORO   ליום של ספארי מדהים ונופים מרהיבים. מכתש NGORONGORO מוגדר כפלא השמיני בעולם הטבע המתפרש על שטח של כ 39 קמ"ר בעומק של כ650 מטר מאוד מזכיר את תיבת נח. את השמורה מאכלסים כמעט כל סוגי בעלי החיים האופיינים למזרח אפריקה. בשמורה נוכל לראות מגוון רב של בעלי כנף, חיות מים, פיל אפריקאי, נמרים ועוד מגוון של בעלי חיים פראיים. בזמן המתאים נעצור בשמורה לארוחת צהריים ומנוחה קצרה.

    לאחר שנמצה את חווית המכתש נצא מאזור זה וניסע לכיוון מלונינו בKARATU .

    אירוח  על בסיס פנסיון מלא. 

    יום 6- יום חזרה הביתה

    לאחר ארוחת הבוקר זמן חופשי והתארגנות במלון.

    בהתאם לשעת הטיסה העברה לשדה התעופה .

    חוזרים מלאי חוויות עד הפעם הבאה. 

    מצורף קישור לאתר המסלולים המלא 

    https://yeadimtours.com/

BizMakeBiz פותח ע"י